Walentyna Rakiel-Czarnecka, nr 16

lista nr 5 - Polskie Stronnictwo Ludowe
Dziennikarka, Warszawa, 
członek PSL, 56 lat

Praca w zawodzie dziennikarza sprawiła, że żyłam po wielokroć. Doświadczenie, jakie zdobyłam na „pierwszej linii frontu rzeczywistości” przez ćwierć wieku jest moim kapitałem.

Założycielka Fundacji Dobre Życie, ekolożka, promotorka bezpiecznej żywności. Na swojej stronie utrzymuje, że „zna życie niemal z każdej strony”: „Poznałam mechanizmy władzy, gospodarki, ekonomii, życia społecznego, polityki, byłam tam, gdzie tworzy się prawo [..] i tam, gdzie jest ono łamane […].”
Walentyna Rakiel-Czarnecka pisze o sobie z poetyckim polotem i pewnością siebie. Trudno nam zweryfikować jej zapewnienia (czy aby na pewno żyła po wielokroć?), niemniej z całego repertuaru spraw „ludowych” obszary jej zainteresowań - zrównoważony rozwój i ekologia – jakoś najbardziej do nas przemawiają.
Jeśli więc planujesz głosować na ludowców, Walentyna wydaje się nienajgorszym rozwiązaniem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz