Krzysztof Zalewski, nr 20

lista nr 1 - Prawo i Sprawiedliwość
dziennikarz, Warszawa,

członek partii Prawo i Sprawiedliwość

Jako ekspert lotniczy wielokrotnie wypowiadałem się w telewizyjnych serwisach informacyjnych oraz publicystycznych. Moje wypowiedzi znalazły się w filmie Anity Gargas „10.04.2010”, poświęconym tragedii smoleńskiej. Moje artykuły i komentarze ukazały się w tytułach: Gazeta Polska, Nowe Państwo oraz Polska. Jako jeden z pierwszych ekspertów odrzucałem rosyjską wersję katastrofy smoleńskiej, wykazując liczne błędy i fałszerstwa. W moim przekonaniu należy powołać specjalną komisję sejmową do zbadania katastrofy i okoliczności towarzyszących, jestem zdeterminowany walczyć dalej o prawdę.

Dziękujemy, dobranoc.

2 komentarze:

  1. Ekspert lotnictwa z wykształcenia technik cukiernik...

    OdpowiedzUsuń
  2. NA KOGO NIE NALEŻY GŁOSOWAĆ !!!!!!! NA KRYSTIANA LEGIERSKIEGO.RADNEGO WARSZAWY !!!!!!!! JEŚLI JESTEŚ MĄDRO MYŚLĄCYM OBYWATELEM,CENIĄCYM SOBIE BEZPIECZEŃSTWO I POCZUCIE SPRAWIEDLIWOŚCI NIGDY ,ALE TO NIGDY NIE PODCHODŹ DO TEGO CZŁOWIEKA POWAŻNIE .JESTEM PRZYKŁADEM CZŁOWIEKA SKRZYWDZONEGO PRZEZ LEGIERSKIEGO.BARDZO JEST NIEBEZPIECZNĄ SPRAWĄ TO ŻE KRYSTIAN LEGIERSKI W SWYCH HANIEBNYCH POCZYNANIACH POSŁUGUJE SIĘ LUDŹMI KTÓRYCH OPŁACA BY USUNĄĆ PRAWEGO CZŁOWIEKA ZE SPOŁECZEŃSTWA. SĄ TO LUDZIE Z CBŚ. JAKO PRAWNIK POSŁUGUJE SIĘ PODSTĘPNYMI UMOWAMI ,BY ZMYLIĆ I OSZUKAĆ INNEGO CZŁOWIEKA. OSZUKUJE ŚWIADOMIE I ZMYŚLNIE TYLKO DLA KORZYŚCI MAJĄTKOWYCH. DO WSZYSTKIEGO CZEGO DOSZEDŁ,DOSZEDŁ DROGĄ ZŁODZIEJSTWA ,OSZUSTWA,MANIPULACJI I CIĘTEGO CWANEGO JĘZYKA.CO CZĘSTO MOŻE SPRAWIAĆ WIARYGODNOŚĆ I ZAUFANIE .A TO SĄ TYLKO POZORY !!!! WIĘC UWAŻAJCIE NA KOGO GŁOSUJECIE !!!! BYŚCIE POTEM NIE PŁAKALI !!!!!!

    OdpowiedzUsuń