Michał Kondrat, nr 17

lista nr 1 - Prawo i Sprawiedliwość
ekonomista, Warszawa,
członek partii Prawo i Sprawiedliwość

Wychowałem się w rodzinie katolickiej, jednak Boga odnalazłem w moim życiu dopiero około 10 lat temu, kiedy przeżyłem swoje intensywne nawrócenie. Niedługo potem zostałem asystentem egzorcysty, co niewątpliwie miało duży wpływ na mój rozwój duchowy. Doświadczenia z tamtego okresu zapewniły mnie o istnieniu Boga i o tym, jak ważne jest, aby wszystko, co się robi w życiu Jemu podporządkować.

Michał Kondrat, pomimo młodego wieku, jest dewotą starszego stopnia. Na jego stronie można przeczytać:
„W swojej działalności publicznej będę się opierał na tradycyjnych, chrześcijańskich zasadach moralnych i etycznych. Deklaruję, iż będę działał aktywnie na rzecz ochrony życia ludzkiego od momentu poczęcia aż do naturalnej śmierci. Dostrzegam również potrzebę publicznego prezentowania dobrych wzorców w tym między innymi promocji rodziny opartej na związku małżeńskim kobiety i mężczyzny.”
Kandydaturę Michała Kondrata poparł Marek Jurek, co powinno zniechęcić każdego rozsądnego człowieka do głosowania na niego. Podsumowując: konserwatywnym egzorcystom mówimy: nie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz